Kada je gradska uprava već kupila autobuse koji nisu adekvatni, zašto sada “baca” pare na reklame lošeg prevoza?
01. avgust 2022. 00:00
Dok Aleksandar Šapić “kuka” tokom vikenda da je neophodno da se “uhvatiti u koštac” sa problemom javnog prevoza koji, kako on to kaže, liči na “Mikijev zabavnik”, njegov sekretar potpisuje ugovor od 44 i po miliona dinara za promociju javnog prevoza. Da li će Diznijevi junaci biti deo tog reklamnog materijala, sve su prilike da će vreme reći svoje.
Kako smo ranije reagovali, Sekretarijat za javni prevoz je odlučio da odvoji 90 miliona dinara za okvirni sporazum za promociju javnog prevoza putnika. Na osnovu ove nabavke je potpisan prvi ugovor, na 44 i po miliona dinara. Da li Aleksandar Šapić misli da u medijima govori ono što Beograđani žele da čuju, a da im iza leđa organizuje besmislena reklamiranja javnog prevoza koji se raspada?
U ovom trenutku 10 potpuno novih BMC autobusa stoji na parkingu i ne može da se koriste jer nema gasne pumpe za točenje gasa. Kada je gradska uprava već kupila autobuse koji nisu adekvatni, zašto sada “baca” pare Beograđana na reklame lošeg prevoza umesto da ih iskoristi da pronađe način da se novi autobusi koriste na ulicama Beograda. Neophodan je i odgovor na pitanje gde je preostalih 90 BMC autobusa koje je ova vlast kupila 2021. godine. Aleksandar Šapić može da raskine ovaj ugovor kao i drugi sličan tender koji je isti Sekretarijat sproveo i da taj novac usmeri ka poboljšanju javnog prevoza.
SSP Beograd